Air NZ: Βροχή παραπόνων για την... αναλογία τυριού προς κράκερς

Air New Zealand
Φωτ: airnewzealandtrade.com

Η Air New Zealand, μια -κατά γενική ομολογία- εξαιρετική αεροπορική εταιρεία αντιμετωπίζει προβλήματα: Τις τελευταίες ημέρες δέχεται βροχή παραπόνων στα social media για την... αναλογία τυριού προς κράκερς.

Πολλές αεροπορικές εταιρείες δέχονται δριμεία κριτική για τις τιμές των εισιτηρίων, το υποτυπώδες φαγητό, τα στενά καθίσματα, ή τις χρεώσεις αποσκευών. Η Air New Zealand, μια -κατά γενική ομολογία- εξαιρετική αεροπορική εταιρεία, αντιμετωπίζει άλλου είδους προβλήματα: Τις τελευταίες ημέρες δέχεται βροχή παραπόνων στα social media για την... αναλογία τυριού προς κράκερς.

Το θέμα ξεκίνησε από το facebook, όταν ο επιβάτης Jeremy Chaston έγραψε στον τοίχο του:

Αγαπητή Air New Zealand, γράφω για ένα θέμα εθνικού ενδιαφέροντος. Έμεινα ξάγρυπνος αρκετά βράδια, διερωτώμενος αν θα πρέπει να αναφέρω το συγκεκριμένο θέμα, σήμερα όμως η οργή ξεχείλισε και αποφάσισα να το γράψω. Είμαι σίγουρος ότι όλοι οι «τακτικοί» της Air New Zealand έχουν το ίδιο πρόβλημα με μένα, γι' αυτό παραπονιέμαι εκ μέρους όλων: Η αναλογία τυριού προς κράκερς είναι εντελώς απαράδεκτη!

Δηλαδή, μου αρέσει το τυρί, όμως μου αρέσει περισσότερο όταν συνοδεύεται από ένα σκληρό και τραγανό κράκερ. Αισθάνομαι ότι σερβίρετε αρκετό τυρί για να συνοδεύσει τέσσερα κράκερς, ενώ εσείς σερβίρετε μόλις δύο. Δεν ξέρω μήπως «μιλάει» το παγωμένο κόκκινο κρασί που είχα καταναλώσει στην πτήση, πήρα όμως το θάρρος να δημοσιεύσω μια φωτογραφία που δείχνει τη ζοφερή φύση του προβλήματος. Παρακαλώ να διορθωθεί άμεσα αυτή η παράβλεψή σας.

Παράλληλα, ο εξαγριωμένος επιβάτης δημοσίευσε φωτογραφία στην οποία φαίνονται τα δύο γενναιόδωρα κομμάτια τυρί, μαζί με τα δύο κράκερς:

Τυρί και κράκερς στην Air New Zealand
Φωτ: Jeremy Chaston

Αμέσως μετά ξεκίνησε... βροχή παραπόνων στα social media, από επιβάτες που διαμαρτύρονται για το ίδιο θέμα. Κάποιοι ψυχραιμότεροι, εκφράζουν ανησυχία μήπως η αεροπορική εταιρεία μειώσει την ποσότητα του τυριού, αντί να αυξήσει τον αριθμό των κράκερς.

Σε κάθε περίπτωση, εκπρόσωπος της Air New Zealand ευχαρίστησε τους επιβάτες για την κριτική και δήλωσε πως το θέμα θα εξεταστεί διεξοδικά από το αρμόδιο τμήμα της εταιρείας.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *