12ωρη ταλαιπωρία στο αεροπλάνο χωρίς νερό και κουβέρτες

Norwegian Air Shuttle
Φωτ: Jouka Ahponen

Η Norwegian αλλάζει πολιτική και πλέον θα δέχεται μετρητά στο αεροπλάνο, ενώ θα παρέχει δωρεάν νερό στις διηπειρωτικές πτήσεις. Η εταιρεία αποφάσισε να αναθεωρήσει τη στάση της, ύστερα από τη δημοσιοποίηση δύο περιστατικών που έπληξαν το κύρος της.

Ένας 16χρονος αισθάνθηκε παγωνιά σε πτήση της Norwegian Air Shuttle από Όσλο προς Νέα Υόρκη. Το πλήρωμα του αεροσκάφους αρνήθηκε να δώσει κουβέρτα στο αγόρι επειδή διέθετε μόνο μετρητά, ενώ η μόνη αποδεκτή μέθοδος πληρωμής ήταν η πιστωτική κάρτα.

Στις πτήσεις προς Αμερική και Ασία η Norwegian παρέχει κουβέρτες στους επιβάτες της οικονομικής θέσης με κόστος περίπου 4 ευρώ, ενώ στην αναβαθμισμένη θέση τις παρέχει δωρεάν.

Της πήραν πίσω τον καφέ γιατί είχε «λάθος» πιστωτική

Μία επιβάτης από την Ταϊλάνδη που ταξίδευε σε πτήση της Norwegian από τη Μπανγκόκ προς το Όσλο, κατά τη διάρκεια της πτήσης προσπάθησε να αγοράσει ένα φλιτζάνι καφέ και να πληρώσει με την πιστωτική της κάρτα. Η αεροσυνοδός σέρβιρε τον καφέ, όμως διαπίστωσε ότι η πιστωτική κάρτα ίσχυε μόνο στην Ταϊλάνδη οπότε πήρε πίσω το φλιτζάνι με τον καφέ από την επιβάτη.

Η Ταϊλανδή που είχε μαζί της μόνο μετρητά και μια «λάθος» πιστωτική κάρτα παρέμεινε χωρίς φαγητό και νερό επί 12 ώρες που διήρκεσε η πτήση.

Η Norwegian αλλάζει πολιτική

Ύστερα από τη δημοσιοποίηση των περιστατικών που έπληξε το κύρος της low cost εταιρείας, η Norwegian Air Shuttle ανακοίνωσε ότι αλλάζει πολιτική. Στο εξής, οι επιβάτες θα μπορούν να πληρώσουν με μετρητά για φαγητό, ποτό ή κουβέρτες εν πτήσει. Επίσης, στις διηπειρωτικές πτήσεις θα παρέχεται στους επιβάτες νερό χωρίς χρέωση.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *