Επικοινωνία με τη Wizz Air: Δείτε πόσο κοστίζει ένα τηλεφώνημα

Wizz Air
Φωτ: wizzair.com

Η Wizz Air είναι η νέα μεγάλη low cost αεροπορική εταιρεία που συνδέει από το 2018 την Αθήνα με οχτώ προορισμούς στο εξωτερικό. Στη Θεσσαλονίκη είναι ήδη γνωστή από χρόνια, καθώς πετούσε φθηνά σε έναν-δυο προορισμούς, που φέτος τους αυξάνει σε τρεις.

Η low cost φιλοσοφία της Wizz Air ξεπερνάει κάθε άλλη εταιρεία στην Ευρώπη: Ο βασικός ναύλος σου χορηγεί μόνο τη δυνατότητα να πετάξεις και όλα τα υπόλοιπα χρεώνονται ξεχωριστά, ακόμη και πράγματα που κάποιες φορές φαντάζουν αυτονόητα, όπως η δυνατότητα να μεταφέρεις μια βαλίτσα χειραποσκευής ή να επικοινωνήσεις με την εταιρεία σε περίπτωση ανάγκης.

Στον τομέα της επικοινωνίας η Wizz Air είναι χειρότερη κι απ' την Ryanair, την αεροπορική εταιρεία που έχει δημιουργήσει κακή φήμη για τις πρόσθετες χρεώσεις που επιβάλλει στους επιβάτες. Ουσιαστικά δεν υπάρχει κάποιος δωρεάν τρόπος για να επικοινωνήσετε με εκπρόσωπο της Wizz Air, ενώ τουλάχιστον η Ryanair προσφέρει επικοινωνία μέσω chat χωρίς χρέωση.

Δείτε παρακάτω τους διαθέσιμους τρόπους επικοινωνίας με τη Wizz Air:

1) Επικοινωνία μέσω φόρμας

Ενώ η Wizz Air υποτίθεται ότι παρέχει δωρεάν επικοινωνία μέσω φόρμας, στην ουσία καταργεί αυτή τη δυνατότητα για όλες τις περιπτώσεις που χρειάζεστε άμεσα βοήθεια, αφού στην ιστοσελίδα της αναφέρει ρητά ότι τα αιτήματα θα εξυπηρετούνται σε διάστημα 30 ημερών. Επιπλέον, δεν υπάρχει δυνατότητα γραπτής επικοινωνίας στην Ελληνική γλώσσα.

2) Επικοινωνία μέσω τηλεφώνου υψηλής χρέωσης

Ουσιαστικά ο μόνος άμεσος τρόπος επικοινωνίας με τη Wizz Air είναι το τηλέφωνο. Καλέστε στο 9011400693 για οποιοδήποτε αίτημα ή παράπονο, όμως πρέπει να είστε προετοιμασμένοι για υψηλές χρεώσεις, κάθε τηλεφώνημα κοστίζει 1,48€ / λεπτό αν καλείτε από σταθερό τηλέφωνο ή 1,57€ αν καλείτε από κινητό.

Προσοχή, αν θέλετε να κάνετε απλά μια αλλαγή στην πτήση σας μην το κάνετε τηλεφωνικά, χρησιμοποιήστε την αντίστοιχη επιλογή στην ιστοσελίδα της Wizz Air γιατί ο υπάλληλος θα σας χρεώσει επιπλέον 15€ τέλη τηλεφωνικής εξυπηρέτησης. Ομοίως, πρέπει να γνωρίζετε ότι κάθε αίτημα για προσθήκη αποσκευών κλπ χρεώνεται ακριβότερα μέσω τηλεφώνου.

Από το υψηλό τιμολόγιο χρέωσης εξαιρούνται οι επιβάτες που ανήκουν σε ειδικές περιπτώσεις. Επιβάτες με ειδικές ανάγκες ή ιατρικά θέματα, γυναίκες σε εγκυμοσύνη κλπ μπορούν να καλούν στο 2130022598 με αστική χρέωση, με τη συνομιλία να γίνεται υποχρεωτικά στην αγγλική γλώσσα. Εννοείται ότι είναι ανώφελο να καλέσετε σε αυτό το τηλέφωνο αν θέλετε να υποβάλετε κάποιο γενικό αίτημα.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *